master's thesis
ROLE OF PROMOTIONAL ACTIVITIES ON COSTUMER PERCEPTION AGRICULTURAL AND FOOD PRODUCTS

Vedrana Badža (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek
DEPARTMENT FOR AGROECONOMICS
Cite this document...

Badža, V. (2016). ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Badža, Vedrana. "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Badža, Vedrana. "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Badža, V. (2016). 'ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, accessed 24 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

Badža V. ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek; 2016 [cited 2019 March 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935

V. Badža, "ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechical Sciences Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935