diplomski rad
ANALIZA TRŽIŠTA POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA U PERIODU OD 2002. – 2012. GODINE

Zrinka Tolušić (2014)
Podaci o radu
NaslovANALIZA TRŽIŠTA POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA U PERIODU OD 2002. – 2012. GODINE
AutorZrinka Tolušić
Voditelj/MentorRužica Lončarić (mentor)
Sažetak rada
Razvoj poljoprivredne proizvodnje i stvaranje poljoprivredno prehrambenih proizvoda izravno utječe na razvoj ukupnog gospodarstva Republike Hrvatske. Na temelju analize količine proizvodnje, otkupa, izvoza i uvoza te poticaja, poljoprivredni proizvođači, posebno obiteljska poljoprivredna gospodarstva, trebaju donijeti odluku o tome što proizvoditi, kako i za koga proizvoditi. Tim načinom djelovanja, uvažavajući situaciju na tržištu i praćenjem želja i potreba potrošača mogu smanjiti rizik poslovanja i osigurati opstanak i uspjeh na tržištu.
Ključne riječitržište poljoprivredni proizvodi analiza
Naslov na drugom jeziku (engleski)ANALYSIS OF THE MARKET OF AGRICULTURAL PRODUCTS FROM 2002. – 2012.
Povjerenstvo za obranuKrunoslav Zmaić
Tihana Sudarić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Poljoprivredni fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za Agroekonomiku
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaBIOTEHNIČKE ZNANOSTI
Poljoprivreda (agronomija)
Ekonomika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaAgroekonomika
Akademski / stručni nazivmagista/ magistra inženjer/inženjerka agroekonomika
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. agr.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-09-19
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The development of agricultural production and agricultural and food products directly influences the development of the overall Croatian economy. . Agricultural producers, especially family farms, must make their decisions on what to produce, how and for who based on an analysis of production volume, purchase, exports, imports and state aids. By organising their business in this way, taking into consideration the circumstances in the market and keeping track of the consumers’ wishes and needs, they can cut business risks and secure their survival and success in the market
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)market farm products analysis
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenadiplomski rad
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:671623
PohranioLjiljana Vučković Vizentaner