diplomski rad
Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda

Vedrana Hitner (2014)
Podaci o radu
NaslovPrimjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda
AutorVedrana Hitner
Voditelj/MentorRužica Lončarić (mentor)
Sažetak rada
Ekološku poljoprivredu moguće je definirati kao sustav poljoprivrednog gospodarenja koji teži etički prihvatljivoj, ekološki čistoj, socijalno pravednoj i gospodarski isplativoj poljoprivrednoj proizvodnji. Brojni su čimbenici bitni za razvoj ekološke poljoprivredne proizvodnje. Kao vanjski najčešće se navode demografski, gospodarski, politički, sociokulturni i mikroekonomski čimbenici. Unutarnji čimbenici jesu potom marketing, financije, proizvodnja i organizacija. Cilj je promatrati marketing plan kao instrument koji poljoprivredniku pomaže organizirati svoje resurse i kapacitete u cilju postignuća marketinških ciljeva.
Ključne riječiekološka poljoprivreda poljoprivredno-prehrambeni proizvod održivost resursi čimbenici marketing plan ekološki poljoprivredni proizvod
Naslov na drugom jeziku (engleski)Implementation of the marketing plan in selling ecological agricultural products
Povjerenstvo za obranuZdravko Tolušić
Tihana Sudarić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Poljoprivredni fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za Agroekonomiku
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaBIOTEHNIČKE ZNANOSTI
Poljoprivreda (agronomija)
Ekonomika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaAgroekonomika
Akademski / stručni nazivmagista/ magistra inženjer/inženjerka agroekonomika
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. agr.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-11-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
It is possible to define ecological agriculture as a system of agricultural management which strives toward sanethically acceptable, ecologically clean, socially just and economically profitable agricultural production. A number of factors is important for the development of ecological agricultural production. They are commonlyclassified as externa land internal, external most often being demographic, economic, political, sociocultural and microeconomic factors. Internal factors are marketing, finance, production and organization. The objective is to observe a marketing plan as an instrument which helps farmers organize the irresource sand capacities within the aim to achieve marketing goals.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)ecological agriculture agri-foods sustainability resources factors marketing plan ecologica lagricultura lproduct
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenadiplomski rad
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:478063
PohranioLjiljana Vučković Vizentaner