diplomski rad
Ekonomska propaganda i mediji oglašavanja poljoprivrednih proizvoda

Ivanka Strunje (2013)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Poljoprivredni fakultet
Zavod za Agroekonomiku
Podaci o radu
NaslovEkonomska propaganda i mediji oglašavanja poljoprivrednih proizvoda
AutorIvanka Strunje
Voditelj/MentorZdravko Tolušić (mentor)
Sažetak rada
Pojam oglašavanja je novijeg datuma u ekonomskoj teoriji, pa i u teoriji marketinga kod nas. Ovaj pojam zamijenio je u nas tek nedavno pojam ekonomske propagande koji je pak, zamijenio, iako još uvijek ne u cijelosti, pojam reklame. Pod reklamom podrazumijevamo pretjerano hvalisanje, sajamsko izvikivanje, neistinito i pretjerano isticanje kvalitete koja zapravo ne postoji, a sve sa ciljem kako bi se ostvarila što brža i naravno veća prodaja. U ovom seminarskom radu su objašnjeni pojmovi oglašavanje, reklama i ekonomska propaganda, potom su navedeni osnovni ciljevi i funkcije oglašavanja, mediji oglašavanja koji se u današnje vrijeme učestalo koriste te strategije koje se koriste prilikom oglašavanja. U zadnjem dijelu seminarskog rada su objašnjeni apeli te vrste apela koji su usmjereni na proizvode i potrošače.
Ključne riječioglašavanje strategija potrošači
Naslov na drugom jeziku (engleski)Economic propaganda and advertising of agricultural products
Povjerenstvo za obranuKrunoslav Zmaić
Tihana Sudarić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Poljoprivredni fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za Agroekonomiku
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaBIOTEHNIČKE ZNANOSTI
Poljoprivreda (agronomija)
Ekonomika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaAgroekonomika
Akademski / stručni nazivmagista/ magistra inženjer/inženjerka agroekonomika
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. agr.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2013-07-02
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The concept of advertising is more recent in economic theory, even t in our marketing theory. This term was replaced at us recently that the concept of economic propaganda in turn, replaced, though still not in its entirety, the term advertising. Under the advertising implies excessive bragging, shouting fairs, false and exaggerated emphasis on quality that does not exist, all with the goal to be achieved faster and higher sales course sales. This seminar paper presents advertising concepts, advertising and economic propaganda, then set out the basic objectives and functions oglašvanja, media advertising, which is nowadays often used this strategy to be used in advertising. In the last part of the essay explains the types of appeals are appeals that focus on products and consumers.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing plan agriculture market
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenadiplomski rad
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:520732
PohranioLjiljana Vučković Vizentaner