diplomski rad
Uloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima

Sandra Zelić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Poljoprivredni fakultet
Zavod za Agroekonomiku
Podaci o radu
NaslovUloga i važnost interneta pri marketinškim aktivnostima
AutorSandra Zelić
Voditelj/MentorIgor Kralik (mentor)
Sažetak rada
Internet je postao osnovna platforma za sve načine marketinga. Oglašavanje, prepoznavanje na tržištu, pozicioniranje pa i prodaju. Uvođenje e –poslovanja u poslovanje poduzeća, dovodi do povećanja vidljivosti tvrtke na tržištu, stjecanje stalnih ali i novih kupaca, ostvarivanje novih poslovnih suradnji, a sve to puno brže i jednostavnije nego prije. Postojanje na društvenim mrežama, kvalitetna i pregledna web stranica, stalna komunikacija s kupcima ostavljaju dojam kako je poslovni subjekt ozbiljan, stvara se povjerenje kupca prema prodavaču i rezultat jedugotrajna suradnja od koje korist imaju obadvije strane. Činjenica je da se bez interneta danas ne može i potrebno je uz marketinške strategije i financije za marketinške aktivnosti ulagati i u e- poslovanje. Poljoprivreda je djelatnost koja prati trendove i ide u korak s njima, tako da nema prepreka koje bi ograničavale poljoprivredne proizvođače da se odluče na e- poslovanje. Preduvjeti postoje, bitna je dobra volja i rezultati će brzo biti vidljivi. Neki proizvođači već su prepoznali koristi e- poslovanja i uveli su ga kao primarno ili dodatno sredstvo za povećanje prodaje. Kupci su pristuni na internetu i traže proizvode koji će zadovoljiti njihove potrebe, a na poslovnim subjektima je da to iskoriste
Ključne riječikupci internet marketing
Naslov na drugom jeziku (engleski)The role and importance of the internet in marketing activities
Povjerenstvo za obranuRužica Lončarić
Tihana Sudarić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Poljoprivredni fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za Agroekonomiku
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaBIOTEHNIČKE ZNANOSTI
Poljoprivreda (agronomija)
Ekonomika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaAgroekonomika
Akademski / stručni nazivmagista/ magistra inženjer/inženjerka agroekonomika
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. agr.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-02-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The Internet has become a basic platform for all methods of marketing. Advertising, recognition in the market and the positioning and sale. The introduction of e -business in business enterprises, leads to increasing visibility of the company in the market, the acquisition of current as well as new customers, establishing new business cooperation, much faster and easier than before. The existence of social, quality and transparent website, constant communication with customers leaving the impression that it is a serious business entity, creates the confidence of the buyer to the seller and the result is long-term cooperation that can benefit both sides. The fact is that is impossible without the Internet today so it is necessary to do marketing strategy and to invest finances for marketing activities in e-business. Agriculture is an activity that follows the trends and keep up with them, so that there are no obstacles that could limit farmers to decide for e-business. Preconditions exist, so there is an essential good will and the results will soon be visible. Some manufacturers have already recognized the benefits of e-commerce and introduced it as a primary or additional means to increase sales. Customers exist on the Internet and look for products that will satisfy their needs, and on producers are that they take advantage of.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)customers internet marketing
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenadiplomski rad
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:529608
PohranioLjiljana Vučković Vizentaner