diplomski rad
ULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA

Vedrana Badža (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Poljoprivredni fakultet
Zavod za Agroekonomiku
Podaci o radu
NaslovULOGA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI NA PERCEPCIJU KUPACA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENIH PROIZVODA
AutorVedrana Badža
Voditelj/MentorIgor Kralik (mentor)
Sažetak rada
Temu Uloga promocijskih aktivnosti na percepciju kupaca poljoprivredno prehrambenih - proizvoda nije moguće obraditi bez da se prvo definiraju osnovni pojmovi poput marketinga, 5 faza marketing procesa, tržište poljoprivrednih proizvoda te prehrambeni proizvodi. Marketing miks proizvoda je jedna od 5 faza marketing procesa a ostale faze su istraţivanje tržišta, definiranje marketing ciljeva, definiranje marketing strategije, izrada marketing miksa te marketing kontrola. Promocijske aktivnosti predstavljaju vrlo znaĉajnu stavku, što su nam proizvodi bolje promovirani, plasiranje proizvoda na tržište i zainteresiranost kupaca biti će veća. Promocija se odnosi na aktivnosti "gurnuti naprijed" ili "unapređenje ideje", na naĉin da se odobri ili prihvati. Promocija je "priĉanje i prodavanje". Promocija proizvoda je jedna od potreba za stvaranje vlastitog brenda pred javnosti i privlaĉenje novih kupaca. Postoje brojni naĉini za promicanje proizvoda ili usluge. Promocijske aktivnosti pomaţu pri plasiranju proizvoda u boljem svjetlu, i na nova tržišta.
Ključne riječimarketing promocija poljoprivredni i prehrambeni proizvodi
Naslov na drugom jeziku (engleski)ROLE OF PROMOTIONAL ACTIVITIES ON COSTUMER PERCEPTION AGRICULTURAL AND FOOD PRODUCTS
Povjerenstvo za obranuRužica Lončarić (predsjednik povjerenstva)
Jelena Kristić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Poljoprivredni fakultet
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za Agroekonomiku
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaBIOTEHNIČKE ZNANOSTI
Poljoprivreda (agronomija)
Ekonomika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaAgroekonomika
Akademski / stručni nazivmagista/ magistra inženjer/inženjerka agroekonomika
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. ing. agr.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Thesis Role of promotional activities on customer perception agricultural and food products can not be processed without first defining the basic terms such as marketing, 5 stage marketing process , market of agricultural products and food products. Marketing mix of products is one of the 5 phases of the marketing process and other phases are market research, defining marketing objectives, definition of marketing strategies, development of the marketing mix and marketing control. Promotional activities are very important item, if our products are better promoted, placing products on the market and the interest of the customers will be higher. The promotion refers to the activities to push forward or to advance an idea, in such a way as to gain its approval and acceptance. Promotion is telling and selling. Product promotion is one of the necessities for getting your brand in front of the public and attracting new customers. There are numerous ways to promote products or services. Promotional activities help in placing the product in a better light, and new markets
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing promotion agricutural and food products
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Napomenadiplomski rad
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:969935
PohranioLjiljana Vučković Vizentaner